onsdag 22 januari 2014

17 Beroende (22 av 365)



Underbart beroende av böcker! Ända sedan jag kunde läsa själv har jag älskat att försvinna in i en bra historia. Plöjde igenom hela Vilhelm Mobergs Utvandrarsvit redan som 11-åring (parallellt med Kitty och Fem-böckerna). Många sidor har det blivit sedan dess och fler kommer det att bli. Hanne-Vibeke Holst är en favoritförfattare och jag har nyligen läst Förlåtelsen. Under söndagens shoppingtur passade jag på att köpa några pocket så att jag inte blir utan läsupplevelser på ett tag.
Mina läsglasögon får jag allt oftare sätta på mig, det är ett beroende jag helst varit utan!

1 kommentar:

  1. Roligt att få ta del av dina tankar och funderingar kring saker och ting :-) Läsa tillhör ju absolut livets stora glädjeämnen. Och det är rätt skönt att det finns läsglasögon... Utan dem skulle man ju stå sig rätt slätt numera.

    SvaraRadera