tisdag 15 september 2015

94 Fönsterspegling (147/365)

Det har blivit några täta besök i Malmö nu under sensommaren till skillnad från 2014 när jag inte var i Malmö en enda gång på hela året vad jag vill minnas. Nu har det sin naturliga förklaring eftersom sonen börjat plugga på Malmö Högskola nu till höstterminen och vi fick göra några vändor i jakt på boende innan den biten löste sig. På bilden ses fasaden på just Orkanenbiblioteket, Malmö Högskola. Först tänkte jag använda bilden till tema "Öppet fönster" innan jag insåg att jag redan använt det temat. Hittar du det öppna fönstret?

Och nu har jag ju en bra anledning att göra lite fler turer till Malmö som är en himla trivsam stad :)

2 kommentarer:

  1. LÄcker bild och ja, jag hittade fönstret efter en liten stund. Fin fasad med tänkvärda ord - ett fint motivval tycker jag ... med spännande buktningar i speglingen.

    SvaraRadera