söndag 6 september 2015

Eget tema 10 Spegelvänd (120/365)


Gjorde en liten tripp till Blekinge tillsammans med min dotter i augusti, den andra halvan av familjen hade redan börjat jobba igen efter semestern. Vi fick ett par sköna, soliga men lite blåsiga dagar i Karlskrona. Blåsigt är nog det jag kommer att förknippa sommaren 2015 med mest när det gäller väder!
Karlskrona var en ny bekantskap för oss båda två, tänk att jag inte varit där förut på alla mina drygt 50 år. Det finns verkligen mycket fint kvar för mig att se i vårt avlånga land! Jag hade gärna velat ta en tur med skärgårdsbåten här ifrån Fisketorget men just för att det var så blåsigt så hoppade vi över det den här gången. En god anledning att komma tillbaka!

1 kommentar:

  1. Väl värd att komma tillbaka för! Vi har åkt med denna båten på skärgårdstur - jättefint!

    SvaraRadera